Marketing tools
Als digitale marketing expert heb ik me de afgelopen 5 jaar verdiept in meerdere marketing tools.
Heb je graag hulp bij het optimaal gebruiken van je marketing tools? Zoek je nieuwe tools om je processen te optimaliseren?
Marketing tools opzetten en gebruiken
Er zijn 1001 digitale tools, waarvan een hele hoop marketing tools. De uitdaging is niet alleen om de juiste tools te kiezen. Ook het juist en effectief gebruiken van die tools kan een opgave zijn. Graag help ik je hierbij.
Google Analytics
Met dit programma krijg je een beeld van bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves van je website.
Google Search Console
Houd grip op de indexeringsstatus, de positie en de zichtbaarheid van je website in Google en optimaliseer ze. Ook hiermee help ik je graag.
Google Tag Manager
Dit is een tagbeheersysteem waarmee je tags, triggers en variabelen van je websitepagina's op 1 locatie kan bewaren en activeren.
Google Ads
Het online-advertentieprogramma van Google waarmee je als bedrijf kan adverteren in de Google zoekmachine.
HubSpot
Een CRM met verschillende marketing- en salesfunctionaliteiten en CMS. Dit saas-platform is integreerbaar met oneindig veel applicaties.
Meta bedrijfsmanager
Beheer al je Facebook- en Instagrampagina's op één plek. En maak eenvoudig advertenties voor al je accounts. Hulp nodig? Laat het me weten.
LinkedIn Campaign Manager
Bereik je doelgroep met verschillende soorten advertenties op LinkedIn. Van het sponsoren van je content tot het promoten van je events. Laat me jou hierbij helpen.
Hotjar
Visualiseer het scroll- en klikgedrag van je websitebezoekers. Vraag feedback aan je bezoekers en houd enquêtes. Met plezier help ik je hiermee verder.